Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAAGEN

 

De webshop van NEC Nijmegen wordt verzorgd door NEC Nijmegen zelf. Heb je een vraag over jouw bestelling? Grote kans dat het antwoord op deze pagina te vinden is. Heb je een andere vraag? Klik dan hier om naar de contactpagina te gaan. Wij helpen je graag.


1. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling thuisbezorgd wordt?
De levertijd bedraagt ​​1 tot 3 werkdagen.
Heb je meerdere items besteld? (Bijvoorbeeld met en zonder verdrukking) dan wordt alles verzonden wanneer de items met bedrukking klaar zijn. 

Houd er rekening mee dat tijdens drukkere tijden (nieuwe lanceringen) onze productie kan worden verlengd.

Wanneer uw pakket onderweg is, ontvangt u een mail met daarin de track & trace code. Zo weet je precies wanneer het pakket bij jou thuis wordt bezorgd of klaar is om af te halen van het afhaalpunt. Het is helaas niet mogelijk om jouw webshop bestelling af te halen in de Fanshop in het Goffertstadion.


2. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer uw bestelling onderweg is, ontvangt u een e-mail met daarin een track & trace code. wordt verteld wanneer uw pakket thuisbezorgd wordt of wanneer het klaarligt op het afhaalpunt.


3. Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling af te halen in de NEC Fanshop. Let wel op: alleen afhalen mogelijk tijdens reguliere openingstijden.  Je hebt hierna 15 werkdagen de tijd om je bestelling op te halen.


4. Kan het zijn dat mijn track & trace code niet werkt?
Wel een track & trace ontvangen maar de link werkt niet? Dit kan zijn omdat de track & trace code pas werkt wanneer DHL het pakket daadwerkelijk heeft gescand. Wij adviseren om het later van de volgende dag nog een keer te proberen. Als je track & trace link geen informatie weergeeft, is het pakket helaas verkeerd gebruikt door DHL. Het kan dan enkele werkdagen duren voordat het pakket juist is. Mocht je na een aantal dagen nog geen bericht hebben ontvangen, neem dan contact op met de winkel.


5. Kan ik het bezorgadres of -punt nog aanpassen?
Wanneer uw bestelling onderweg is, ontvang je een mail van DHL. In deze mail kun je de bezorggegevens inzien en mogelijk wijzigen.

 

6. Wanneer betaal je je verzendkosten?
Bij bestellingen vanaf € 150,- betalen je geen verzend- en verwerkingskosten. Bij bestellingen onder de € 149,99 betaal je € 6,99 verzend- en verwerkingskosten.

 

7. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
De betaling van jouw bestelling gaat via NEC Nijmegen. Je financieel veilig en eenvoudig via Adyen. U kunt betalen met iDEAL of Mastercard. Kies je voor iDEAL, dan kun je via alle bij iDEAL aangesloten banken betalen.

 

8. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?
De kans is aanwezig dat uw orderbevestiging in uw spamfolder wordt afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

9. Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Het is niet mogelijk om items te ruilen of te retourneren. Dit brengt ook bedrukking met spelersnamen met zich mee. De reden is dat we het product speciaal voor jou in die maat hebben. Mocht je een onbedrukt item willen ruilen of retourneren, dan kan dat binnen 14 dagen.  In de Fanshop mag je altijd komen om te ruilen. Wil je het geld terugkrijgen dat kan via contant geld of retourpinnen.

 

10. Garantie
Elk NEC Nijmegen artikel voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen. Mocht het artikel onverhoopt bij normaal gebruik ontbreken, dan herstellen wij deze kosteloos. Na onze beoordeling kan gesproken worden van vervanging van reparatie. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling.

Garantie buiten Nederland
Producten die voor garantie in aanmerking komen maar in het buitenland in gebruik zijn, kunnen in overleg worden overwogen. Zowel de kosten voor toezending naar de NEC Nijmegen webshop als de retourzending naar de klant zijn echter voor rekening van de eigenaar van het artikel.

Lees de volledige garantievoorwaarden in ons retourbeleid.

 

11. Hoe krijg ik 10% korting?

In het afrekenscherm (afrekenen) kun je bij "Contact" je e-mailadres invullen. Daarna kun je de rest van je gegevens invullen. Ben je lid van de Kids/Squad club of seizoenkaarthouder, en is dit e-mailadres bij ons bekend en krijg je automatisch 10% ledenkorting. 

Let op: Op afgeprijsde artikelen krijg je geen 10% korting meer. Dus geen korting over korting.

 

12. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt zelf je product in een verpakking naar ons toe verzenden en gebruik maken van een label:  retourportal . De verzendkosten zijn voor je eigen rekening.

Ook kun je langskomen in de Fanshop.

Laat op!  Het is niet mogelijk om items te ruilen of te retourneren. Dit brengt ook bedrukking met spelersnamen met zich mee. De reden is dat we het product speciaal voor jou in die maat hebben.

 

13. ontvangen Wanneer ik mijn geld terug na een retournering?

Wij doen ons best om je retourzending binnen 14 dagen te verwerken en het aankoopbedrag terug te storten naar de bij bekende ons betaalgegevens.

 

14. Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Dit is erg vervelend en duidelijk niet de bedoeling. Neem bij onmiddellijk contact op met ons onder vermelding van het ordernummer. Stuur een e-mail met uitleg en foto's naar fanshop@nec-nijmegen.nl zodat wij je kunnen helpen.

 

15. Kan ik een bestelling plaatsen op een adres met een postbus of antwoordnummer?

Helaas is het momenteel niet mogelijk om een ​​bestelling te plaatsen op een adres met een postbus of antwoordnummer.

  

16. Ik heb online een artikel besteld en wil dit artikel ruilen. Kan dat ook in de Fanshop?

Ja, online bestellingen kunnen worden gekocht/omgeruild in de Fanshop. Laat op! Je dient wel je pakbon mee te nemen. Verzendkosten kunnen in dit geval echter niet terug verrekend worden.  

 

 17. Het artikel/de maat die ik zoek is uitverkocht, komt deze weer op voorraad?

Als een artikel van je maat momenteel niet beschikbaar is, kan dit weer worden aangevuld bij de eerstvolgende levering. Kijk daarom regelmatig op de website om dit te controleren. Laat op! Wanneer de officiële teamwear uitverkocht is, komt deze niet opnieuw op voorraad, behalve anders wordt aangegeven.  

 

18. Wordt mijn shirt met de officiële bedrukking?

Al onze bedrukking is de officiële bedrukking. Deze verdrukking is identiek aan de verdrukking die onze spelers tijdens hun wedstrijden op het shirt hebben staan.

   

19. Kan ik op een later moment een verdrukking kopen?

Ja, je kunt alle momenten van verdrukking op je wedstrijdshirt laten zetten bij ons in de winkel. Ook als je het shirt al een transporttijd in bezit hebt. Laat op!  Dit kan alleen fysiek bij ons in de winkel.

 

20. Kan ik een cadeaubon kopen voor de Fanshop?

Een cadeaubon kan je fysiek in de winkel kopen. Dan krijg je een Giftcard. Ook is het mogelijk om dit digitaal te bestellen bij de "Fanartikelen". Beide bonnen zijn online en fysiek in te zetten als betaalmiddel.  

 

21. Krijg ik korting met mijn Seizoenkaart, Clubcard of Junior Clubkaart?

Ja, je krijgt korting op niet afgeprijsde artikelen. De korting wordt automatisch verrekend in uw winkelwagen obv van uw Mijn NEC-account. Zie vraag 11. De kortingen worden als volgt:
Seizoenkaart: 10%
Squad club: 10%
Kidsclub: 10%

Clubcard: Is niet van toepassing.

De korting kan niet worden gecombineerd met andere acties, aanbiedingen of kortingen.  

 

22. Wat zijn de openingstijden van de NEC Fanshop?

Op wedstrijddagen is de Fanshop 2 uur voor de start van de wedstrijd geopend. Tijdens de wedstrijd is de winkel gesloten, na het laatste fluitsignaal nog 30 minuten geopend.

Maandag 12.00 t/m 17.00 uur
Dinsdag 12.00 t/m 17.00 uur
Woensdag 12.00 t/m 17.00 uur
Donderdag 12.00 t/m 17.00 uur
Vrijdag 12.00 t/m 17.00 uur
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten

 

23. Hoe kan ik betalen met mijn VriendenLoterij Cadeaukaart?

Heb je een VriendenLoterij Cadeaukaart ontvangen? Gefeliciteerd! Met de cadeaukaart kan je een aankoop doen in de Fanshop. Helaas is het niet mogelijk om de VriendenLoterij Cadeaukaart online te gebruiken.  

 

24. Waar is de Fanshop gevestigd?

De Fanshop is gevestigd bij de hoofdingang van het stadion de Goffert.

Adres:

Stadionplein 1, 6532 AJ, Nijmegen

 

 

 

Terug naar blog