VEELGESTELDE VRAGEN
De webshop van N.E.C. Nijmegen wordt verzorgd door N.E.C. Nijmegen zelf. Heb je een vraag over jouw order? Grote kans dat het antwoord op deze pagina te vinden is. Heb je een andere vraag? Klik dan hier om naar de contactpagina te gaan. We helpen je graag.
1. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt thuisbezorgd?
De levertijd is 1 tot 3 werkdagen.
Heb je meerdere items besteld? (Bijvoorbeeld mét en zonder bedrukking) dan wordt alles verzonden wanneer de items met bedrukking gereed zijn.
Houd er rekening mee dat tijdens drukkere tijden (nieuwe lanceringen) onze levertijd kan worden verlengd.
Wanneer jouw pakket onderweg is, ontvang je een mail met daarin de track & trace code. Zo weet je precies wanneer het pakket bij jou thuis wordt bezorgd of klaar is om af te halen van het afhaalpunt. Het is helaas nog niet mogelijk om jouw webshop bestelling af te halen in de Fanshop in het Goffertstadion.
2. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer je bestelling onderweg is, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code. Daarin wordt verteld wanneer jouw pakket thuisbezorgd wordt of wanneer het klaarligt op het afhaalpunt.
3. Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling af te halen in de N.E.C. Fanshop. Let wel op: alleen afhalen mogelijk tijdens reguliere openingstijden. Je hebt hierna 15 werkdagen de tijd om je bestelling op te halen.
4. Kan het zijn dat mijn track & trace code niet werkt?
Wel een track & trace ontvangen maar de link werkt niet? Dit kan zijn doordat de track & trace code pas werkt wanneer DHL het pakket daadwerkelijk heeft gescand. Wij adviseren om het later of de volgende dag nog een keer te proberen. Als je track & trace link geen informatie weergeeft, is het pakket helaas verkeerd gesorteerd door DHL. Het kan dan enkele werkdagen duren voordat het pakket juist gesorteerd is. Mocht je na een aantal dagen nog geen bericht hebben ontvangen, neem dan contact op met de winkel.
5. Kan ik het bezorgadres of -punt nog aanpassen?
Wanneer jouw bestelling onderweg is, ontvang je een mail van DHL. In deze mail kun je de bezorggegevens inzien en mogelijk wijzigen.
6. Wanneer betaal je verzendkosten?
Bij orders vanaf € 100,- betaal je geen verzend- en verwerkingskosten. Bij orders onder de € 99,99 betaal je € 4,95 verzend- en verwerkingskosten.
7. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
De betaling van jouw bestelling gaat via N.E.C. Nijmegen. Je betaalt veilig en eenvoudig via Adyen. Je kunt o.a. betalen met iDEAL of Mastercard. Kies je voor iDEAL, dan kun je via alle bij iDEAL aangesloten banken betalen.
8. Ik heb geen orderbevestiging gekregen. Wat nu?
De kans is aanwezig dat je orderbevestiging is afgeleverd in je spamfolder. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.
9. Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Het is niet mogelijk om items die bedrukt zijn te ruilen of retourneren. Dit geldt ook bedrukking met spelersnamen. De reden is dat we het product speciaal voor jou in die maat bedrukt hebben. Mocht je een onbedrukt item willen ruilen of retourneren, dan kan dat binnen 14 dagen. In de Fanshop mag je altijd komen om te ruilen. Wil je het geld terug dat kan via contant of retour pinnen.
10. Garantie
Elk N.E.C. Nijmegen artikel voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen. Mocht onverhoopt bij normaal gebruik het artikel gebreken vertonen, dan herstellen wij deze kosteloos. Na onze beoordeling kan hierbij spraken zijn van vervanging of reparatie. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling.
Garantie buiten Nederland
Producten die voor garantie in aanmerking komen maar in het buitenland in gebruik zijn, kunnen in overleg geretourneerd worden. Zowel de kosten voor toezending naar de N.E.C. Nijmegen webshop als de retourzending naar de klant zijn echter voor rekening van de eigenaar van het artikel.
Lees de volledige garantievoorwaarden in ons retourbeleid.
11. Hoe krijg ik 10% korting?
In het afrekenscherm (checkout) kun je bij "Contact" je e-mailadres invullen. Daarna kun je de rest van je gegevens invullen. Ben je lid van de Kids/Squad club of seizoenkaarthouder, en is dit email adres bij ons bekend dan krijg je automatisch 10% ledenkorting.
12. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt zelf je product in een verpakking naar ons toe verzenden en gebruik maken van een label: retourportal. De verzendkosten zijn voor je eigen rekening.
Ook kunt u langs komen in de Fanshop.
Let op! Het is niet mogelijk om items die bedrukt zijn te ruilen of retourneren. Dit geldt ook bedrukking met spelersnamen. De reden is dat we het product speciaal voor jou in die maat bedrukt hebben.
13. Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retournering?
Wij doen ons best om je retourzending binnen 14 dagen te verwerken en het aankoopbedrag terug te storten naar de bij ons bekende betaalgegevens.
14. Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Dit is erg vervelend en uiteraard niet de bedoeling. Neem bij onvrede meteen contact op met ons onder vermelding van het ordernummer. Stuur een e-mail met uitleg en foto's naar fanshop@nec-nijmegen.nl zodat we je kunnen helpen.
15. Kan ik een bestelling plaatsen op een adres met een postbus of antwoordnummer?
Helaas is het momenteel niet mogelijk om een bestelling te plaatsen op een adres met een postbus of antwoordnummer.
16. Ik heb online een artikel besteld en wil dit artikel ruilen. Kan dat ook in de Fanshop?
17. Het artikel/de maat die ik zoek is uitverkocht, komt deze weer op voorraad?
18. Wordt mijn shirt bedrukt met de officiële bedrukking?
Al onze bedrukking is de officiële bedrukking. Deze bedrukking is identiek aan de bedrukking die onze spelers tijdens hun wedstrijden op het shirt hebben staan.
19. Kan ik op een later moment bedrukking aanschaffen?
Ja, je kunt te alle tijde bedrukking op uw wedstrijdshirt laten zetten bij ons in de winkel. Ook als je het shirt al een langere tijd in bezit hebt. Let op! Dit kan alleen fysiek bij ons in de winkel.
20. Kan ik een cadeaubon aanschaffen voor de Fanshop?
Een cadeaubon kan je fysiek in de winkel aanschaffen. Dan krijg je een Giftcard. Ook is het mogelijk om dit digitaal te bestellen bij de "Fanartikelen". Beide bonnen zijn online en fysiek in te zetten als betaalmiddel.
21. Krijg ik korting met mijn Seizoenkaart, Clubcard of Junior Club kaart?
Ja, je krijgt korting op niet afgeprijsde artikelen. De korting wordt automatisch verrekend in uw winkelwagen o.b.v. van je Mijn N.E.C. account. Zie vraag 11. De kortingen zijn als volgt:
Seizoenkaart: 10%
Squad club: 10%
Kidsclub: 10%
Clubcard: Is niet van toepassing.
De korting kan niet worden gecombineerd met andere acties, aanbiedingen of kortingen.
22. Wat zijn de openingstijden van de N.E.C. Fanshop?
Op wedstrijddagen is de Fanshop 2 uur voor de start van de wedstrijd geopend. Tijdens de wedstrijd is de shop gesloten, na het laatste fluitsignaal nog 30 minuten geopend.
Maandag | 12.00 t/m 17.00 uur |
Dinsdag | 12.00 t/m 17.00 uur |
Woensdag | 12.00 t/m 17.00 uur |
Donderdag | 12.00 t/m 17.00 uur |
Vrijdag | 12.00 t/m 17.00 uur |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
23. Hoe kan ik betalen met mijn VriendenLoterij Cadeaukaart?
Heb je een VriendenLoterij Cadeaukaart ontvangen? Gefeliciteerd! Met de cadeaukaart kan je een aankoop doen in de Fanshop. Helaas is het niet mogelijk om de VriendenLoterij Cadeaukaart online te gebruiken.
24. Waar is de Fanshop gevestigd?
De Fanshop is gevestigd bij de hoofdingang van het stadion de Goffert.
Adres:
Stadionplein 1, 6532 AJ, Nijmegen