Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

De webshop van N.E.C. Nijmegen wordt verzorgd door N.E.C. Nijmegen zelf. Heb je een vraag over jouw order? Grote kans dat het antwoord op deze pagina te vinden is. Heb je een andere vraag? Klik dan hier om naar de contactpagina te gaan. We helpen je graag.


1. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt thuisbezorgd?
De levertijd is 3 tot 5 werkdagen.
Heb je meerdere items besteld? (Bijvoorbeeld mét en zonder bedrukking) dan wordt alles verzonden wanneer de items met bedrukking gereed zijn. 

Houd er rekening mee dat tijdens drukkere tijden (nieuwe lanceringen) onze levertijd kan worden verlengd.

Wanneer jouw pakket onderweg is, ontvang je een mail met daarin de track & trace code. Zo weet je precies wanneer het pakket bij jou thuis wordt bezorgd of klaar is om af te halen van het afhaalpunt. Het is helaas nog niet mogelijk om jouw webshop bestelling af te halen in de Fanshop in het Goffertstadion.


2. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer je bestelling onderweg is, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code. Daarin wordt verteld wanneer jouw pakket thuisbezorgd wordt of wanneer het klaarligt op het afhaalpunt.


3. Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
Het is helaas nog niet mogelijk om jouw bestelling op te halen bij N.E.C. Je kunt er wel voor kiezen om je pakket af te halen bij een DHL Servicepoint.


4. Kan het zijn dat mijn track & trace code niet werkt?
Wel een track & trace ontvangen maar de link werkt niet? Dit kan zijn doordat de track & trace code pas werkt wanneer DHL het pakket daadwerkelijk heeft gescand. Wij adviseren om het later of de volgende dag nog een keer te proberen. Als je track & trace link geen informatie weergeeft, is het pakket helaas verkeerd gesorteerd door DHL. Het kan dan enkele werkdagen duren voordat het pakket juist gesorteerd is. Mocht je na een aantal dagen nog geen bericht hebben ontvangen, neem dan contact op met de winkel.


5. Kan ik het bezorgadres of -punt nog aanpassen?
Wanneer jouw bestelling onderweg is, ontvang je een mail van DHL. In deze mail kun je de bezorggegevens inzien en mogelijk wijzigen.

 

6. Wanneer betaal je verzendkosten?
Bij orders vanaf € 100,- betaal je geen verzend- en verwerkingskosten. Bij orders onder de € 99,99 betaal je € 4,95 verzend- en verwerkingskosten.

 

7. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
De betaling van jouw bestelling gaat via N.E.C. Nijmegen. Je betaalt veilig en eenvoudig via Adyen. Je kunt o.a. betalen met iDEAL of Mastercard. Kies je voor iDEAL, dan kun je via alle bij iDEAL aangesloten banken betalen.

 

8. Ik heb geen orderbevestiging gekregen. Wat nu?
De kans is aanwezig dat je orderbevestiging is afgeleverd in je spamfolder. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

9. Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Het is niet mogelijk om items die bedrukt zijn te ruilen of retourneren. Mocht je een onbedrukt item willen ruilen of retourneren, dan kan dat binnen 14 dagen. In de Fanshop mag je altijd komen om te ruilen. Wil je het geld terug dat kan via contant of retour pinnen.

 

10. Garantie
Elk N.E.C. Nijmegen artikel voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen. Mocht onverhoopt bij normaal gebruik het artikel gebreken vertonen, dan herstellen wij deze kosteloos. Na onze beoordeling kan hierbij spraken zijn van vervanging of reparatie. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling.

Garantie buiten Nederland
Producten die voor garantie in aanmerking komen maar in het buitenland in gebruik zijn, kunnen in overleg geretourneerd worden. Zowel de kosten voor toezending naar de N.E.C. Nijmegen webshop als de retourzending naar de klant zijn echter voor rekening van de eigenaar van het artikel.

Lees de volledige garantievoorwaarden in ons retourbeleid.

 

11. Hoe krijg ik 10% korting?

In het afrekenscherm (checkout) kun je bij "Contact" je e-mailadres invullen. Daarna kun je de rest van je gegevens invullen. Ben je lid van de Kids/Squad club of seizoenkaarthouder, en is dit email adres bij ons bekend dan krijg je automatisch 10% ledenkorting. 

 

12. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt zelf je product in een verpakking naar ons toe verzenden en gebruik maken van een DHL label: retourportal. De retour bezorgkosten zijn voor jezelf.

Ook kunt u langs komen in de Fanshop.

Let op! Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

 

13. Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retournering?

Wij doen ons best om je retourzending binnen 14 dagen te verwerken en het aankoopbedrag terug te storten naar de bij ons bekende betaalgegevens.

 

14. Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Dit is uiteraard nooit de bedoeling. Mocht dit wel gebeuren dan vragen wij je om eerst contact op te nemen per e-mail met uitleg en foto’s fanshop@nec-nijmegen.nl.

 

15. Kan ik een bestelling plaatsen op een adres met een postbus of antwoordnummer?

Helaas is het momenteel niet mogelijk om een bestelling te plaatsen op een adres met een postbus of antwoordnummer.

  

16. Ik heb online een artikel besteld en wil dit artikel ruilen. Kan dat ook in de Fanshop?

Ja, online bestellingen kunnen worden geretourneerd/omgeruild in de Fanshop. Let op! Je dient wel je pakbon mee te nemen. Verzendkosten kunnen in dit geval echter niet terug verrekend worden.  

 

 17. Het artikel/de maat die ik zoek is uitverkocht, komt deze weer op voorraad?

Als een artikel of je maat momenteel niet beschikbaar is, dan kan deze weer aangevuld worden bij de eerstvolgende levering. Kijk daarom regelmatig op de website om dit te controleren. Let op! Wanneer de officiële teamwear is uitverkocht komt deze niet opnieuw op voorraad behalve als anders wordt aangegeven.  

 

18. Wordt mijn shirt bedrukt met de officiële bedrukking?

Al onze bedrukking is de officiële bedrukking. Deze bedrukking is identiek aan de bedrukking die onze spelers tijdens hun wedstrijden op het shirt hebben staan.

   

19. Kan ik op een later moment bedrukking aanschaffen?

Ja, je kunt te alle tijde bedrukking op uw wedstrijdshirt laten zetten bij ons in de winkel. Ook als je het shirt al een langere tijd in bezit hebt. Let op! Dit kan alleen fysiek bij ons in de winkel.

 

20. Kan ik een cadeaubon aanschaffen voor de Fanshop?

Een cadeaubon kan je alleen fysiek in de winkel aanschaffen. Het is momenteel helaas niet mogelijk om deze online aan te schaffen of te verzilveren.  

 

21. Krijg ik korting met mijn Seizoenkaart, Clubcard of Junior Club kaart?

Ja, je krijgt korting op niet afgeprijsde artikelen. De korting wordt automatisch verrekend in uw winkelwagen o.b.v. van je Mijn N.E.C. account. Zie vraag 11. De kortingen zijn als volgt:
Seizoenkaart: 10%
Squad club: 10%
Kidsclub: 10%

Clubcard: Is niet van toepassing.

De korting  kan niet worden gecombineerd met andere acties, aanbiedingen of kortingen.  

 

22. Wat zijn de openingstijden van de N.E.C. Fanshop?

Op wedstrijddagen is de Fanshop 2 uur voor de start van de wedstrijd geopend. Tijdens de wedstrijd is de shop gesloten, na het laatste fluitsignaal nog 30 minuten geopend.

Maandag 12.00 t/m 17.00 uur
Dinsdag 12.00 t/m 17.00 uur
Woensdag 12.00 t/m 17.00 uur
Donderdag 12.00 t/m 17.00 uur
Vrijdag 12.00 t/m 17.00 uur
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten

 

23. Hoe kan ik betalen met mijn Vriendenloterij cadeaucard?

Heb je een Vriendenloterij cadeaucard ontvangen? Gefeliciteerd! Met de cadeaucard kan je een aankoop doen in de Fanshop! Helaas is het niet mogelijk om de Vriendenloterij cadeaucard online te gebruiken.  

 

24. Waar is de Fanshop gevestigd?

De Fanshop is gevestigd bij de hoofdingang van het stadion de Goffert.

Adres:

Stadionplein 1, 6532 AJ, Nijmegen

 

 

 

Terug naar blog