• Gratis verzending vanaf € 75,-
  • Vóór 18.00 uur besteld, morgen in huis
  • Seizoenkaarthouders 10% korting

Verzending / Levering

Moet ik verzendkosten betalen?
Ja, voor een bestelling tot € 75,00 dienen er verzendkosten betaald te worden van € 5,95. Bij bestellingen vanaf € 75,00 is verzending gratis.

Kan ik een ander afleveradres opgeven?
Ja, dat is mogelijk. Er kan onderscheid gemaakt worden tussen het factuuradres en het afleveradres. Deze optie wordt zichtbaar bij afrekenen van de bestelling.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
POSTNL of DHL verzorgt de leveringen van de Online Fanshop van N.E.C. Bestellingen die voor 18.00uur zijn gedaan worden doorgaans binnen 24 uur geleverd op het door jou aangegeven adres. Bij bedrukte shirts duurt dit ca. 3-5 werkdagen

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw bestelling. Mocht je deze niet hebben ontvangen, check dan eventueel de SPAM of Ongewenste Reclame mailbox. Overigens kan je altijd checken of je bestelling is doorgekomen via je eigen Account. Daar staat een overzicht van jouw bestellingen.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, dat is mogelijk. Alle verzendingen zijn voorzien van Track&Trace.

Wat betekent ‘nabestelling’?
Bij sommige producten staat ‘op voorraad (nabestelling mogelijk)’ of ‘beschikbaar via nabestelling’.
Wat betekent dit?
Nabestelling betekent dat een product op korte termijn nageleverd kan worden. Zolang een product op voorraad is, kan je gewoon bestellen en afrekenen. OP moment dat product vervolgens niet meer op voorraad is krijgt het product status ‘beschikbaar via nabestelling’. Het duurt dan iets langer (ca. 1 week) dat je jouw product in huis hebt.

Ruilen en Retour

Is het mogelijk om de bestelling te ruilen?
Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over jouw aankoop. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, dan is er de mogelijkheid om jouw bestelling te retourneren. Ga hiervoor naar retourneren en klik op knop RETOUR. Vervolgens kom je in een online retouromgeving, waar je jouw product(en) kunt aanmelden om retour te sturen. Voor meer informatie zie Retourneren.

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling ruilen?

Hiervoor geldt de wettelijke termijn van 14 dagen voor herroeping van je bestelling.

Moet ik betalen voor het terugsturen van de bestelling?
Nee, indien jouw product niet voldoet qua maat, beschadigd is of op een andere wijze niet voldoet aan hetgeen via Online Fanshop is aangegeven, dan kan je gratis retourneren. Voor meer informatie zie Retourneren.

Als er geen alternatief product of maat is, krijg ik dan mijn geld terug?
Stel dat jouw product beschadigd is of je hebt de verkeerde maat? Dan sturen wij jou uiteraard snel daarna een onbeschadigde versie of juiste maat toe. Mocht het onverhoopt zo zijn dat jouw maat niet meer op voorraad is of dat van jouw beschadigde product een nieuwe versie meer leverbaar is, dan storten wij uiteraard jouw aankoopbedrag terug. Dit geschiedt meestal binnen 5 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van jouw retour.

Naar welk adres kan ik mijn bestelling retourneren?
Ga hiervoor naar Retourneren. Druk vervolgens op Retourknop en volg de instructies voor retourzenden van jouw product(en).

Service en Contact

Waar kan ik terecht voor mijn vragen omtrent bestellingen/retouren/betalingen?
Staat het antwoord op jouw vraag niet vermeld in deze rubriek neem dan contact met ons op via het contactformulier onder het kopje contact.
Je kan ook mailen naar fanshop@nec-nijmegen.nl of bellen naar 024-3590360.

Sponsors & Partners